אופנה: יובל שרף עושה את H&M

|
יובל שרף, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, ומי קמפיין ריצ'ראד אלן ל- H&M צילום דור שרון -Fashion Israel,

רשת האופנה H&M שוב משתפת פעולה: הפעם עם המותג הבריטי ריצ’רד אלן ומעוררת מחדש את לונדון התוססת של הסיקסטיז׳

 

יובל שרף, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, ומי קמפיין ריצ'ראד אלן ל- H&M צילום דור שרון - 4
יובל שרף. צילומי קמפיין ריצ’ראד אלן ל-H&M. צילום: דור שרון

 

מאת: מאיה אושרי כהן

 

החל מה-18 באוגוסט העלתה H&M קולקציה חדשה, תוצר של שיתוף פעולה עם המותג הבריטי האקלקטי ריצ’רד אלן (Richard Allan). המותג ריצ’רד אלן הוקם ב-1962 והתפרסם בעיקר בזכות הצעיפים החדשניים שלו המאופיינים בעיצובם הנועז, הדפסם המופשט וצבעיו מלאי החיים שולבו בקולקציה של H&M. במסגרת שיתוף הפעולה תושק קולקציה מלאה לנשים ואקססוריז, מדובר בקולקציה שבהחלט שווה בדיקה.
בלונדון בשנות ה-60 היתה תקופה אייקונית ועליזה מאוד, מלאה בהדפסים נהדרים וברוח תוססת שניתן להרגיש בה עד היום. שילוב הדפסי הוינטאג’ הקלאסיים שנלקחו מהצעיפים שולבו בקולקציה המשותפת עם אמירה חדשה וביחד, יצרו, לדברי מריה אוסטבלום, קולקציה של פריטים חזקים, נשיים ומתוחכמים.

 

יובל שרף, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, ומי קמפיין ריצ'ראד אלן ל- H&M צילום דור שרון - 3
יובל שרף. צילומי קמפיין ריצ’ראד אלן ל-H&M. צילום: דור שרון

 

מוזות מהמיתולוגיה היוונית

עוד מדובר בהדפסי  פיקדילי, פראף, פלמה אשר הנושא המרכזי שלו הוא עץ ו-״Sanaa״ – הדפס השואב את שמו מהעיר ההיסטורית צנעא בתימן. דוגמאות נוספות הן ״the Muse״ – ייצוג מופשט של תשע המוזות מהמיתולוגיה היוונית ו-״Scott״ – פרשנות לבדי המשבצות המוקדמים של סקוטלנד אשר בישרו על הופעתם של בדי הטרטן המודרניים. אלו באו לידי ביטוי בצורות גיאומטריות חזקות המקבילות לצורות מהתקופה הנוכחית.

 

יובל שרף, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, ומי קמפיין ריצ'ראד אלן ל- H&M צילום דור שרון - 5
יובל שרף. צילומי קמפיין ריצ’ראד אלן ל-H&M. צילום: דור שרון

 

לונדון התוססת של שנות ה-60

רשת H&M מסרו בתגובה לשיתוף הפעולה: ״אנו נלהבים מאוד לשתף פעולה עם אחד המעצבים החשובים ביותר בתקופתנו של הדפסים שהם אמירה”.
ניתן למצוא בקולקציית המשותפת H&M x Richard Allan מגוון רחב של שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים ואקססוריז המעבירות את הוויב של שנות ה-60 המסעירות. הצלליות, שעוצבו על-ידי צוות המעצבים של H&M מושכות את תשומת הלב באורכן ובדיטיילס דוגמת צווארונים גבוהים, חפתים רחבים וקפלים רכים בשעה שקשת הצבעים וההדפסים מעוררת מחדש את לונדון התוססת של שנות ה-60.

 

יובל שרף, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, ומי קמפיין ריצ'ראד אלן ל- H&M צילום דור שרון - 1
יובל שרף. צילומי קמפיין ריצ’ראד אלן ל-H&M. צילום: דור שרון

 

יצירה מלאת השראה

קייט אלן, המנהלת הקריאטיבית של Richard Allan London: “נהדר לדעת שההדפסים של אבי יילבשו על-ידי קהל חדש לגמרי. אני בטוחה שהוא היה נרגש מאוד, בדיוק כפי שאני נרגשת עכשיו. רבים מהעיצובים הצבעוניים רלוונטים היום בדיוק כפי שהיו כאשר נוצרו בין שנות ה-60 לשנות ה-80. הפרשנות של H&M להדפסים האלו במאה ה-21 היא יצירה מלאת השראה. אני מקווה שכך תיפתח הדלת עבור דורות חדשים במקומות חדשים ברחבי העולם שילמדו להכיר את הכישרון יוצא הדופן של ריצ’רד אלן, אשר הדפסיו הפכו לשם נרדף לשיק צבעוני”.

 

יובל שרף, אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, ומי קמפיין ריצ'ראד אלן ל- H&M צילום דור שרון - 1
יובל שרף. צילומי קמפיין ריצ’ראד אלן ל-H&M. צילום: דור שרון
אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, H&M x Richard Allan - מחיר 159 שח צילום הנס מוריץ - 3
H&M x Richard Allan. מחיר: 229 שקל. צילום: הנס מוריץ
אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, H&M x Richard Allan - מחיר 159 שח צילום הנס מוריץ - 2
H&M x Richard Allan. מחיר: 229 שקל. צילום: הנס מוריץ
אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, H&M x Richard Allan - מחיר 159 שח צילום הנס מוריץ -
H&M x Richard Allan. מחיר: 159 שקל. צילום: הנס מוריץ

 

 

 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – כתבת אופנה וביוטי
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

 

מירב רום – עורכת ראשית
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: [email protected]
אתר: https://www.fashionisrael.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *