ירין שחף: שנת 2020 כבר כאן

|
מגזין אופנה, אופנה, איפור, שקיפות ועירום, איפור ירין שחף, - צילום מיכל חלבין

תעשיית האיפור והיופי של ישראל חגגה בכנס ירין שחף לחדשנות וטרנדים. מעל אלף מאפרים מקצועיים נחשפו לכיתות אומן, שיטות עבודה חדישות, טכניקות, מגמות וטרנדים לשנים 2020-21

 

Yarin Shahaf - ירין שחף, ירין שחף, בית ספר למקצועות האיפור

ירין שחף ל-Fashion Israel

 

מגזין אופנה, אופנה, איפור, הכנס השנתי לחדשנות וטרנדים. צילום: יח״צ
הכנס השנתי לחדשנות וטרנדים. צילום: יח״צ

 

ענף האיפור כמו ענף האופנה, מתפתח בקצב מהיר. טרנדים ועיצובים משתנים בכל פעם ואיתם טכניקות חדשות ומתקדמות. העיסוק במקצוע מחייב שמירה על הדופק. חדשנות היא שם המשחק. בירות האופנה בעולם: פריז, מילאנו, ניו-יורק, ועכשיו גם תל אביב מקיימות בכל תחילת עונה כנסים של איפור לאנשי מקצוע, במטרה להתעדכן בחידושים וטרנדים קרובים. השתלמויות מסוג זה מעשירות ומעניקות ערך וידע רב, עד שלעיתים משנה כליל את סגנון העבודה, והופכת את יצירת האיפור ולעדכנית רלוונטית ונכונה. ואלה מגמות הסטייל שיכבשו אותנו בשנים הקרובות:

 

מגזין אופנה, אופנה, איפור, ימי התום, איפור ירין שחף, צילום מיכל חלבין
ימי התום. איפור: ירין שחף. צילום: גדי סהר
מגזין אופנה, אופנה, איפור, טרנד של תמימות וילדות מתוקה . צילום יחצ
טרנד של תמימות וילדות מתוקה. צילום: מיכל חלבין

 

הטרנד: חזרה לתמימות

המאפיינים הבולטים של טרנד הינם סממנים של ילדות מתוקה, מלאת נוסטלגיה  והתרפקות על העבר: זיכרונות מבית ספר היסודי, קרקס של פעם  משחקי ילדות יהוו את מרכז ההשראה. הישענות על העבר מקנה תחושת ביטחון ועוגן הישרדותי בעולם מפתיע ומפחיד,  המתחדש בלי הרף מבלי היכולת לעצור ולנוח.

סממני הטרנד: חיבה למוצרים נוסטלגיים, אופנת אולד סקול, כובעי תינוק נטולי קישוטים או הדפסים.
איפור: מראות המשדרים תמימות, עור פנים חיוור עטוי נמשים, סומק “בובתי” במרכז הלחיים הנראה בגרסתו הרכה כמו לחיי תינוק ובגרסתו המוגברת כסומק של ליצן.

 

מגזין אופנה, אופנה, איפור, הטרנד הפרחוני ,עמוד השער של מגזין תחזיות היפי
הטרנד הפרחוני. עמוד השער של מגזין תחזיות היפי
מגזין אופנה, אופנה, איפור, הטרנד הפרחוני, איפור ירין שחף צילום מיכל חלבין
הטרנד הפרחוני. איפור: ירין שחף. צילום: ניר סלקמן 

 

הטרנד הפרחוני

ירין שחף: “כחלק ממגמת ההתרפקות הנוסטלגית, בתי האופנה הגדולים ינהלו דיאלוג הדוק עם שלל פרחים על מגוונם העשיר והמרהיב,  למרות שפרחים היוו תמיד מוטיב בעל השפעה רבה על עולמות  האופנה והעיצוב, הרי שבטרנד בקרוב נראה התפתחות עיצובית המושפעת מטקסטורות של פרחים.”

סממני הטרנד: אופנת הדפסים פרחוניים (טבעיים, בוטניים ופופ ארט) הכוללת אלמנטים של ביגוד תלת ממד.
איפור: פריחה מחודשת של סומק ורוד עז בתפוחי הלחיים, צלליות העיניים במעברי צבעים מרוככים כעלי כותרת של הפרח. מניפת ריסים מלאכותיים המדמה אבקני פרחים.

 

מגזין אופנה, אופנה, איפור, שקיפות ועירום, איפור ירין שחף, צילום מיכל חלבין
שקיפות ועירום. איפור: ירין שחף, צילום: מיכל חלבין

הטרנד: שקיפות ועירום

תופעת ההתערטלות של סלבס ומכתיבי דעת קהל באינסטגרם, משפיעה על רצון להיחשף תרתי משמע. הלהט לזכות בתשומת לב ובעיקר בעוד עוקבים מתבטא באופנה שקופה: חלקי גוף שהוסתרו עד היום עם בד אטום, יהפכו לשקופים למחצה. גם שימוש מוגבר בצבעים המחקים את גוון העור יככבו.

סממני הטרנד: אופנה מדגישת קימורי הגוף. בדים דקיקים ושקופים המאפשרים כיסוי, אך יחד עם זאת חשיפה.
איפור: מראות ‘ניוד’ ערומים, נטולי גוון וחיות.

 

מגזין אופנה, אופנה, איפור, הטרנד האנטי מגדרי צילום יחצ
הטרנד האנטי מגדרי. צילום: גדי סהר
מגזין אופנה, אופנה, איפור, הטרנד האנטי מגדרי
הטרנד האנטי מגדרי. צילום: ניר סלקמן

הטרנד האנטי מגדרי

תופעת הטשטוש המגדרי הינה תפיסה המשנה סדרי עולם בחשיבה חברתית וקמעונאית. החלוקה הדיכוטומית “אשה”/”גבר” מתבטלת. אופנת ה-unisex שהחלה דרכה כבר במאה הקודמת, מתקדמת לעולם רחב של blurring-genders. בשונה מאופנת ה-unisex, (אשר ישלבה חזות או אלמנטים “גבריים” לעולם הנשי ולהפך), האחרונה לא מבדילה בין הזהות המגדרית ומאפשרת לכל אדם להגדיר עצמו מתוך מנעד רחב של אפשרויות.

סממני הטרנד: פריטי לבוש היוצאים מקלאסיקה של “חולצה” “מכנסיים” “מעיל”: סימביוזה של פריטי לבוש. גוף הוא גוף. הוא יכול להיות של אשה/גבר ומה שביניהם. ביגוד טרנס-פורמטי המתקבל על כל גוף – ללא קשר למיניות. לצד אלה יככבו “בגדים חכמים”: בדים וחלופות בדים עם יתרונות טכנולוגיים וערך רפואי (המעיל שלנו יבדוק את קצב הלב ויתריע על בעיה לבבית).
איפור: האיפור הופך תלת ממדי וכולל הדבקות של אלמנטים קישוטיים על הפנים והגוף. חברות קוסמטיקה ישווקו את מוצריהם, ללא חלוקה מגדרית. בלוגרים גברים שמאפרים את פניהם בסרטוני רשת. מוצרי איפור משווקים און ליין.

 

איפור וקונספט: ירין שחף, צילום: מיכל חלבין, הילה אלקיים, יעל בר כהן, ניר סלקמן, גדי סהר סטיילינג: חיה וידר, עיצוב שיער: יוסי לוי, דוגמנים: קארינה, אנה, וולנטין  ע. איפור: אורטל סבח, רויטל מנשרוב צילום ארט: טלי אלחדד, בן לאון

 

ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום: יח״צ, אופנה
ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום: הילה אלקיים

לאתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/
לחנות האיפור: https://store.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף: yarin_shahaf
כתובת: ירין שחף 
– בית הספר הגבוה למקצועות היופי: רחוב בית הילל 10, תל אביב.

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: [email protected]
אתר: https://www.fashionisrael.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag

 

פורסם בקטגוריות ביוטי, ירין שחף. טור איפור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *