נדב נייטס: לא חייב לרצות להיות במרכז המקצוע הזה

|
נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 9

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 1
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

H&M, מחברות האופנה הגדולות בעולם, משיקה קולקציית ביגוד בר-קיימא ואתיות לגברים. הפרזנטור הנבחר שלהם הוא השחקן נדב נייטס מהסידרה המדוברת ״ביום שהאדמה רעדה״ (ראיתם אותו גם ב”מטומטמת”, “אלנבי”, “בשבילה גיבורים עפים”, “משפחה טובה״, ״שבע דקות בגן עדן״). ״אני אדם שאוהב את הדברים הפשוטים, לובש את מה שנוח. בעיקר ג’ינסים וטי שירט״

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 2
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

מאת: מאיה אושרי כהן

ענף האופנה הוא המזהם השני בגודלו בעולם. עשרים אחוז   מזיהום המים התעשייתיים נובעים מפיתוח טקסטיל , ותעשייה פורחת זו פולטת 1.2 מיליארד טונות פליטת גזי חממה בשנה.

ההשלכות המחרידות הללו של תעשיית האופנה הרווחית רק הולכות וגדלות ככל שהצרכנים ממשיכים לקנות בגדים זולים. עד שנת 2050 מעריכים כי ייצור הביגוד יהווה 25% מתקציב הפחמן בעולם .נתון גבוה מייצור תחבורה בכבישים ובחקלאות.

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 7
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

״קצת מוזר, אין טקסט ואין במאי״

בימינו לתעשיית האופנה יש קול גדול בעולם .קול שנותן  לנו את היכולת להשמיע  ולהשפיע על שינויים גלובליים . אנו נמצאים בתקופה בה הגישה למידע נמצאת בכל מקום והמעורבות יותר גדולה . אנו חיים בתקופה של התקדמות טכנולוגית המשנה את מראה הענף באמצעות  חידושים גדולים בחומרים ופריצות דרך בטכנולוגיות כימיקלים לטקסטיל ומיחזור טקסטיל אשר יגדירו מחדש את הענף בעתיד.

״תודה על השאלה. לא חשבתי על כך באופן הזה. אני מרבה להרצות בפני נוער. אם יש שם מישהו שרואה אותי, מצליח עם תכונות האופי שלי, עם האני מאמין שיש מקום גם לאנשים כמוני, זה מאוד משמח אותי״

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 3
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

H&M היא אחת הקמעונאיות האופנה הגדולות בעולם התורמות לתעשיית האופנה והשיקה קולקציית ביגוד בר-קיימא ואתיות. את קמפיין החורף לגברים של H&M בישראל נבחר להוביל נדב נייטס , כוכב הסדרה הישראלית הכי מדוברת בשבועות האחרונים  “ביום שהאדמה רעדה״. הוא השתתף ב”מטומטמת”, “אלנבי”, “בשבילה גיבורים עפים”, “משפחה טובה״, ״שבע דקות בגן עדן״ ועוד. 

צילומי הקמפיין נערכו בתיאטרון הקאמרי כשבחוץ שרב כבד, במהלכן החליף השחקן ממגוון קולקציית החורף.  בתום הצילומים נפגשנו לסמול טוק על הטייטל החדש.

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 4
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

קמפיין ראשון שלך איך ההרגשה?
״מדובר בקמפיין ראשון שלי. קצת מוזר, אין טקסט ואין במאי. אני לא ממהר להיכנס לתוך הטייטל של דוגמן. הגעתי הכי רחוק מעבר למה שדמיינתי״.

״זו הפעם הראשונה שאני מוביל קמפיין נחשב״

H&M תורמת רבות לתעשיית האופנה בקולקציית ביגוד בר קיימא עד כמה זה היה חשוב לך?
״מאוד חשוב לי. זו אחת הסיבות שהסכמתי לקמפיין שכן, הנושא האקולוגי יקר לליבי. כך גם אני מחנך את הבנות שלי. פעם בשבוע אנחנו הולכים למתקן הבקבוקים באזור מגורינו ומשליכים לשם את כל מכלי הפלסטיק. כל מי שחי במאה 21 יודע את חשיבות השמירה על הסביבה שלנו״.  

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 5
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

בזמן הצילומים היית נראה מעט נבוך?
״עבורי זו הפעם הראשונה שאני מוביל קמפיין נחשב״. 

לא אחת, אתה מספר שאתה טיפוס ביישן ולא כמי שמתורגל לעולם הזוהר. האם אתה רואה בזה השראה?
״תודה על השאלה. לא חשבתי על כך באופן הזה. אני מרבה להרצות בפני נוער. אם יש שם מישהו שרואה אותי, מצליח עם תכונות האופי שלי, עם האני מאמין שיש מקום גם לאנשים כמוני, זה מאוד משמח אותי. לא חייב לרצות להיות במרכז כמדד להצלחה במקצוע הזה״. 

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 6
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

״מדובר בקמפיין ראשון שלי. קצת מוזר, אין טקסט ואין במאי. אני לא ממהר להיכנס לתוך הטייטל של דוגמן. הגעתי הכי רחוק מעבר למה שדמיינתי״

עד כמה אופנה וטיפוח מעסיק אותך ביומיום?
״אני אדם שאוהב את הדברים הפשוטים, לובש את מה שנוח. בעיקר ג’ינסים וטי שירט כדי לצאת מהבית. כמה דקות אני מתארגן וכמובן להריח טוב״.

בר-קיימא תהיה האופנה היחידה

ססיליה סטרומבלד ברנסטן, מנהלת הקיימות הסביבתית: “הצבנו משימה שאפתנית להפוך למאה אחוז מעגליות והתחדשות וזה אומר למצוא דרכים שונות להאריך את אורך חיי הביגוד ולהבטיח שהוא לעולם לא יהפוך לבזבוז. אני מקווה שיום אחד אופנה בר-קיימא תהיה האופנה היחידה.”

נדב נייטס ל-H&M צילום דור ערבה, מגזין אופנה, FASHION, כתבות אופנה - 8
נדב נייטס ל-H&M. צילום: דור ערבה

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

עיתונאית אופנה – מאיה אושרי כהן
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

חני שפגט

חני שפגט – עורכת ראשית
אינסטגרם: shopink_israel
פייסבוק: Hani Shpagat
קבוצת פייסבוק: Shopink💖

בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: [email protected]
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashionisrael.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

שירה מנור צביקה פיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *