LeoMan. חזק ביופי 

|
Fashion Israel - מגזין אופנה ישראלי, LeoMan. צילום: יח״צ -

סדרת מוצרי הטיפוח החדשה לגבר של LEO משדרת חוזק וחוסן ופונה לגבר חזק, שלא מפחד להצהיר שהוא מטופח, מתוך הבנה שיש לכבד ולשמור על הגוף , עור הפנים והשיער שלו

 

Fashion Israel - מגזין אופנה ישראלי, LeoMan. צילום: יח״צ - 2
LeoMan. צילום: יח״צ

 

מאת: חני שפגט – עורכת ראשית

 

בואו, היום להיות גבר מטופח זה לא הרגל מגונה. להפך. כיום  גברים צעירים ובוגרים מודעים הרבה יותר לאסתטיקה מבעבר ומשקיעים הרבה יותר בנראות שלהם הכוללת שגרת טיפוח יומיומית לעור הפנים, השיער והזקן. וכן, גברים מורחים קרם עיניים.

הכי גבר-גבר שיש

מגמה הזו הביאה את מותג הביוטי Leo להשקיע גם בקהל הגברי. Leo מותג חדשני, מפתח ומייצר כבר יותר מעשור ערכות יופי ותכשירי טיפוח מקצועיים פורצי דרך.
בימים אלו מושקת LeoMan , סדרת מוצרי טיפוח לגבר המספרת את סיפורו של הזכר הכי גבר-גבר שיש: האריה, מלך החיות. הרעמה המרשימה, וההתנהלות האלגנטית והטיפוח העצמי כיאה למשפחת החתוליים לה הוא שייך – כל אלה מצביעים על מהות הסדרה, על ייעודה וקהל שלה.

 

 

הפרזנטור הנבחר עבור LeoMan הוא שחקן הטלוויזיה והתיאטרון קובי מאור. אתם בטח מכירים אותו כמני חסון מ״סברי מרנן״, ריבי הטראנסג’נדרית ב״מטומטמת״, אבא של נועה קירל ב״כפולה״. בימים אלו תוכלו לראות  אותו מככב בהצגה ״גבעת חלפון אינה עונה״, בה הוא משחק את ויקטור חסון.

 

קובי מאור: ״תראו, אני גדלתי בבית עם אמא ספרית ובעלת מכון יופי. קרמים וטיפוח היו אצלנו עניין שבשגרה. לכן תחום הטיפוח קרוב ללבי ואני גם באמת מבין עד כמה הוא יעיל וחשוב, גם לגברים. בתור הפרזנטור, היה לי חשוב לנסות קודם את התכשירים״.

 

Fashion Israel - מגזין אופנה ישראלי, LeoMan. צילום: יח״צ - 3
LeoMan. צילום: יח״צ

 

הסדרה כוללת:

Freshes
תרחיץ לניקוי עמוק של עור הפנים.
השלב הראשון בשגרת הטיפוח – ניקוי הפנים פעם עד פעמיים ביום. תרחיץ ה-Freshes  מתאים לכל סוגי העור: ייחודו, בכך שהוא גם מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים, נטול SLS, ומוסיף  לו חיוניות.
כמות: 150 מ”ל  |  מחיר לצרכן : 115 שקל

Facelook
שלב 1
ג’ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן. מכיל שמנים (שקדים, חוחובה) המזינים את העור וויטמינים ורכיבים ואנטי אוקסידנט. השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ונעימים למגע. מומלץ לשימוש לאחר ניקוי בתרחיץ.
כמות: 75 מ”ל  |  מחיר לצרכן: 138 שקל

Greenergy
קרם אנטי-אייג’ינג ייחודי לעור העיניים.
פורמולה עשירה בנחושת המעניקה לקרם את צבעו הירוק. מכיל מטריקסין המסייע כהויות מתחת לעיניים בטשטוש קמטים והעלמת כתמים.
כמות: 30 מ”ל  |  מחיר לצרכן : 152 שקל.

Flexbow
קרם לריכוך ולשיקום עור המרפקים.
מכיל חמאת מנגו, אוריאה, חמאת שיאה ושמן קוקוס.
כמות: 50 מ”ל  |  מחיר לצרכן: 138 שקל

 

את מוצרי LeoMan ניתן לרכוש באתר החברה ואצל הקוסמטיקאיות המובילות.
באתר תוכלו גם לחפש ולמצוא קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגוריכם.
man.leonardo-tech.com
טל׳. 6104*

 

 

חני שפגט

חני שפגט – עורכת ראשית
אינסטגרם: shopink_israel
פייסבוק: Hani Shpagat
קבוצת פייסבוק: Shopink💖

 

 

רונית גלמור

רונית גלמור – עורכת ביוטי
מאפרת כלות, ביוטי ואופנה
אינסטגרם: ronitgalmor
אתר: www.ronitgalmor.com

 

בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: [email protected]
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashionisrael.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

פורסם בקטגוריות אופנה, טיפוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *