TLV-Fashion-Mall

|
shuk-interior-luxury-c03

TLV Fashion Mall הודיעו על כניסתם של מותגים בינלאומיים נוספים לקניון עם חנויות דגל ראשונות בישראל

מותג הספורט העולמי Under Armour עם חנות דגל בשטח של 280 מ”ר ובהשקעה של כ-3 מיליון שקל, מותג Lacoste גם לו זו חנות ראשונה בישראל, עם חנות בשטח של 125 מ”ר ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ומותג וונדום, אשר יפתח גם הוא חנות בקניון בשטח של 150 מ”ר ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל

shuk-interior-luxury-c03
צפי הכנסות שנתי של מיליארד שקל. צילום: יח״צ

לאחר שהודיעה לפני שבוע הנהלת קניון TLV Fashion Mall, בבעלות גינדי השקעות, ריבוע כחול נדלן ומשה ויגאל גינדי, על כניסה של קבוצת “אירני קורפ” עם מותגים בינלאומיים, ביניהם:Juicy Couture, Calvin Klein, Rag and Bone Michael Kors, Armani Exchange, Hugo Boss  לישראל. מודיעה הנהלת הקניון על כניסתם של שני מותגים בינלאומיים נוספים: Under Armour וLacoste. לשני המותגים אלה חנויות הדגל הראשונות בארץ ואליהם מצטרף גם המותג וונדום אשר פותח חנות בקניון.
מותגי היוקרה ימוקמו בקניון האופנה באזור מיוחד שבו יוצעו ללקוחות גם שירותים ייעודיים כגון פרייבט שופינג, ייעוץ סטיילינג אישי, שירותי קונסיירג’, ועוד.

יזמי הקניון: ״מותגים כמו Under Armour ו-Lacoste בחרו גם הם להיכנס לקניון בפורמט של חנויות דגל וחנויות קונספט דבר המחזק את האסטרטגיה שלנו למותגים ופורמטים שניתן יהיה למצוא רק אצלנו. כניסתם של המותגים והשחקנים הנוספים מתחום האופנה העולמית ממשיכים את הקו שלנו להביא חדשנות, חוויות קנייה ופיסה קטנה של אופנה עולמית בקנה מידה בי”ל כאן לישראל.”

הקניון ייפתח במהלך 2016, בשטח של 33,000 מ”ר, יכלול כ-250 חנויות אופנה במתחם גינדי תל אביב בלב העיר. TLV FASHION MALL  יאגד תחת קורת גג אחת את כל מותגי האופנה הבינלאומיים והישראלים המובילים. כך למעשה, יהווה הקניון את מרכז האופנה הגדול ביותר במטרופולין גוש דן ובישראל כולה. בקניון צפויים לבקר יותר מ-40 אלף איש ביום, והיקף הפדיון השנתי הצפוי מוערך בלמעלה ממיליארד שקל.

 

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fashion Israel Ads